3/25/2015

Focus - Morikubo Shotaro (2nd Ending GARO Honoo no Kokuin)


BRAIN Never Lose My Focus
BRAIN Never Lose My Focus
Nobody Answers I Don't Know Why

Risei o yusaburu honoo
Somebody Calls Me Where Should I Go? Honoo  no omomuku mama
Kasanaranai rizumu to togisumasa reta MELODY
Tagai o moyasu hakanaki negai I SHOULD LIKE A BEAST

Let Me fly and Burning My Soul
Now Time To Wake Up ueta sadame ni kiba tsukitate
Oh There is No Reason shodo ga sasu sonosakihe RIDE ON MIND

No Way No Way No Way Bring Me Up
No Way No Way Somebody Tell Me Why
No Way No Way No Way Bring Me Up
No Way No Way Somebody Tell Me Why

Anyone Can Do But I Can't Explain
Nomikomu ka hakidasu no ka
Everyone Has Things That They Don' t Know soitsu o mikiwamero
Hyoriittaina kozo IDEOLOGY osae kirezu DANCE
Here we go now nante kyoto kamawazu DRIVE ME CRAZY
Kyoki ranbuna moso nosutarujī ni oborete BANG
Kick It Loud Now sa honoo DRIVE ME NUTS

Oh Now Time To Wake Up Ueta manazashi nani o utsusu
Oh There Is No Reason shodo ga sasu mada saki e RIDE ON MIND

Kasanaranai rizumu to togisumasa reta MELODY
Tagai o moyasu hakanaki negai I SHOUT LIKE A BEAST
Let Me Fly And Burning My Soul
Now Time To Wake Up ueta sadame ni kiba tsukitate
Oh There Is No reason shodo ga sasu sono saki
Now Time To Wake Up ueta manazashi nani o utsusu
Oh There Is No Reason shodo ga sasu mada saki e RIDE ON MIND

No Way No Way No Way Bring Me Up
No Way No Way Somebody Tell Me Why
No Way No Way No Way Bring Me Up
No Way No Way Somebody Tell Me Why

NEVER LOSE MY FOCUS

0 komentar:

Posting Komentar